Ninjahug

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Man vet att man kämpar när allting går åt helvete...

Av Linda - 21 juli 2011 22:52

 

 

Man vet att man kämpar när precis allt går emot en..

När man tänker på sitt liv och inser att inget har varit värt..

När man ser alla sina ärr och ångrar att det inte gick snett, att det inte gick för långt..

När man hör alla orden som ekar i huvudet och inser att de kanske hade rätt..

När man ser alla sms, mail, och meningar av ord som var tomma och vassa..

Orden kommer att skava på insidan av öronen tills dagen jag dör, de skrivna kommer att skava innanför ögonen minst lika länge och alla dessa jävla ord kommer att skava sönder i mitt huvud ännu längre, i en evighet..

Dom kommer att märka att det skadade, när det är försent..

Ni som tycker att jag är falsk, att jag sprider rykten,, vad är då ni?

Det går inte att hålla på att klaga på andra när man själv är likadan eller kanske värre.. Men alla gör vi så, alla klagar och hackar på andra så fort dom får chansen..

Sätta andra i skiten för att rädda sitt eget skinn från skållning..

Det är sorgligt och patetiskt när man tänker på det, och det finns en anledning till att jag inte gillar folk, varför jag hatar människor, inte litar på dom och inte låter folk komma nära inpå mitt liv,, men jag ger dom patetiska, äckliga små parasiterna en chans att visa mig att jag har fel och då finns det ju några som betyder något för mig, som har en speciell plats inne i tomheten i mitt bröst där mitt hjärta ska vara.... Det är nog en rund glasbubbla där inne som ni finns i, ni som betyder..

Jag sover dåligt,, men vad beror det på..? För många tankar som snurrar runt där inne i huvudet? Så kan det mycket väl vara..

Kan man sova så dåligt att det slutar med att man inte vet om man är vaken eller sover? Vad är verkligt vad är dröm?

"Det är de starkaste som blir hårdast prövade"

Ni kommer aldrig förstå mina handlingar eftersom ni inte vet vad jag har gått igenom och vad jag går igenom nu..

Jag letar efter en tillflyktsort, ett ställe där jag slipper allt för ett tag och bara kan få vara.. en ensam stuga ute i skogen, en grotta i ett berg, bara någonstans att ta vägen när jag inte orkar mer..

När det enda jag egentligen vill göra är att lägga mig ner och dö, men jag ska inte göra det. Jag kan inte göra så mot dom som behöver mig..

Jag låter inte dom, som vill mig illa, få det nöjet att vinna över mig. Jag är starkare än dom psykiskt och mentalt och det vet jag så därför slutar inte min resa här,, jag kommer ha en lång och hemsk resa framför mig nu, men jag klarar det, med eller UTAN hjälp från någon!

En berg- och dalbana det är vad det här är...

I BELIVE THAT EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON

Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2015 13:28

Ja nu var det ett tag sen.. För det har ju varit rätt bra ett tag nu faktiskt..... Men ja, det är väl med det, som det alltid har varit.. när det är bra så skiter sig det mesta bara..!    Idag regnar det jättemycket så det kanske var lagom att ...

Av Linda - 26 augusti 2015 20:52

Jag känner mig fångad..   Jag är fånge i mitt eget liv.. i min egen hjärna.. alla dessa tankar som äter upp mig inifrån för att inte tala om alla dessa känslor som man ska handskas med (som jag nämnt förut är inte det helt enkelt).. Men jag har...

Av Linda - 26 augusti 2015 01:14

Nemen vilken skräll att jag inte kan sova..! Passar bra eftersom jag ska upp halv sex... Idag var jag till Samhalls kontor och lämnade tillbaka arbetskläderna. Efter det följde pappa med mig ner till stan för jag skulle till smycka och köpa en be...

Av Linda - 19 augusti 2015 23:43

Det är stjärnklart ikväll.. det tycker jag om, det är vackert och rogivande på något sätt.. och att se månens klara ljus.. Det enda som behövs då är en ödslig landsväg utan gatljus.. Finns inget bättre än det <3 (kanske med trevligt sällskap då) ...

Av Linda - 18 augusti 2015 15:13

Jahapp men det var ju ingen skräll att det har gått drygt ett år sen jag senast skrev något på det här stället...! Vet inte ens vad jag ska börja med att skriva.. det är ju löjligt! Men något är sig likt, går ut och in ur denna slöja av ångest, e...

Ovido - Quiz & Flashcards