Ninjahug

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 18 juni 2013 22:16

Hallå där!

Nu var det ett tag sen jag skrev något.. Finns väl ändå inte så mycket att skriva om, tyvärr..


Oron som invaderar mitt huvud och hela min kropp tynger ned mitt sinne

Allt rusar förbi men står alldeles stilla

Vet inte vart jag är på väg, är helt vilse..

Jag står helt ensam, helt omringad..

It doesn't make any sense, I know..!


Ibland så känner jag mig så ensam och önskar att någon kunde vara här hos mig...


Nu sitter jag och kollar på tv med mamma och pappa, switchar mellan två kanaler - och två program: Léon och Ghost whisperer.

Vad träligt det är med reklam hela tiden och samtidigt dessutom..!!


Nej nu ska jag ägna mig åt mina program så skriver jag en annan gång.


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards