Ninjahug

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

Idag och igår.. samtidigt..?

Av Linda - 26 augusti 2015 01:14

Nemen vilken skräll att jag inte kan sova..! Passar bra eftersom jag ska upp halv sex...

Idag var jag till Samhalls kontor och lämnade tillbaka arbetskläderna.
Efter det följde pappa med mig ner till stan för jag skulle till smycka och köpa en berlock.. så nu är det bara en berlock och två armband som jag ska unna mig.. någon gång.

Ser fram emot helgen som jag planerar att spendera i Torsby med min underbara kusin och våra kamrater. Det ska bli förfest och sen på något roligt evenemang i herrgårdsparken är det tänkt, så det blir nog kanon!
Saknar er..!

Och en annan sak jag ser fram emot är Torsbymârten som är om 17 dagar.

Det är mitt i natten och här sitter jag klarvaken och skriver och lyssnar på musik..
Så himla olikt mig och så.. inte!

Taskigt att mina vänner somnar ifrån mig när jag är rastlös och tråkar sönder.. väldigt okamratligt..!

Bläh!
Men det kunde ju förstås ha varit värre en natt som denna med en överaktiv hjärna, som kastar fram en massa tankar som jag på något sätt ska försöka få ordning på men det går ju bevisligen sådär alltså..

Castle på tvn och Katy Perry - E.T i lurarna.. fin kombo haha

Mååsteeee soovaaaaaa.. nepp funkade inte.

Nu lägger jag ner det här för ikväll för det blir inte något vettigt skrivet ändå.

Over and out.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2015 13:28

Ja nu var det ett tag sen.. För det har ju varit rätt bra ett tag nu faktiskt..... Men ja, det är väl med det, som det alltid har varit.. när det är bra så skiter sig det mesta bara..!    Idag regnar det jättemycket så det kanske var lagom att ...

Av Linda - 26 augusti 2015 20:52

Jag känner mig fångad..   Jag är fånge i mitt eget liv.. i min egen hjärna.. alla dessa tankar som äter upp mig inifrån för att inte tala om alla dessa känslor som man ska handskas med (som jag nämnt förut är inte det helt enkelt).. Men jag har...

Av Linda - 19 augusti 2015 23:43

Det är stjärnklart ikväll.. det tycker jag om, det är vackert och rogivande på något sätt.. och att se månens klara ljus.. Det enda som behövs då är en ödslig landsväg utan gatljus.. Finns inget bättre än det <3 (kanske med trevligt sällskap då) ...

Av Linda - 18 augusti 2015 15:13

Jahapp men det var ju ingen skräll att det har gått drygt ett år sen jag senast skrev något på det här stället...! Vet inte ens vad jag ska börja med att skriva.. det är ju löjligt! Men något är sig likt, går ut och in ur denna slöja av ångest, e...

Av Linda - 15 mars 2014 17:21


  Hej hallå! Tänkte passa på att skriva några rader nu när jag ändå är hemma en stund. Har inte hänt mycket i mitt liv sen sist jag skrev men däremot i vänner och familjs liv har det hänt en del trista saker..  Börjar praktik till veckan så ...

Ovido - Quiz & Flashcards