Ninjahug

Alla inlägg under september 2012

Av Linda - 23 september 2012 01:38

Hejhej.

Jag har haft en ganska så seg dag, för att inte prata om kvälen...

Men nu sitter jag allafall här, i soffan, och kollar på tv; Stand up Saturday för att vara exakt, and i love it!

Sitter vid datan också, vid facebook... det finns ju inte så himla mycket att göra och inte så många att prata med vid den här tiden heller...


Mina dagar flyter ihop med varandra och jag går runt som i dimma, men jag  hoppas på att få något att göra snart för annars kommer jag bli galen..!

Jag är inte mitt gamla vanliga, spralliga jag längre.. Vart tog jag vägen? Vem kvävde mig? Eller vad... 

Men det kommer väl att ordna sig..? För det här kommer ju inte att funka..!


Men iallafall... 

Jag är så himla trött så nu ska jag avsluta det här inlägget och gå och lägga mig och försöka få lite sömn.

Får försöka skriva snart igen, jag är ju rätt dålig på det.. 



Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards