Ninjahug

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

19 Januari.. Nytt år..

Av Linda - 19 januari 2014 18:52

Jahapp nu sitter jag här igen och ska försöka komponera ihop något som liknar ett blogginlägg.. *suck*

Undrar varför det blir så svårt när man väl sitter här och ska skriva..? Man liksom tappar alla ord och bokstäverna vill bara fly så det slutar med.. ingenting.. Man har ju en del bra man kan skriva men så fort man väl sitter framför datan och lägger fingrarna mot tangenterna så är det borta..


En del som hänt den jag skrev sist, i november..(!)

Jul och all stress som kommer med den, nyår och en begravning.. Det är ju inte så skoj..

Det var en fin begravning. Man behöver varandra när det är tufft..


Ja och nu börjar orden tryta.. *suck*


Undrar hur länge till jag ska gå runt i zombiemode..? 


Fortfarande arbetslös... tjoho....


Aja ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen (men alla vet ju hur det blir med det)..


Over and out.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2015 13:28

Ja nu var det ett tag sen.. För det har ju varit rätt bra ett tag nu faktiskt..... Men ja, det är väl med det, som det alltid har varit.. när det är bra så skiter sig det mesta bara..!    Idag regnar det jättemycket så det kanske var lagom att ...

Av Linda - 26 augusti 2015 20:52

Jag känner mig fångad..   Jag är fånge i mitt eget liv.. i min egen hjärna.. alla dessa tankar som äter upp mig inifrån för att inte tala om alla dessa känslor som man ska handskas med (som jag nämnt förut är inte det helt enkelt).. Men jag har...

Av Linda - 26 augusti 2015 01:14

Nemen vilken skräll att jag inte kan sova..! Passar bra eftersom jag ska upp halv sex... Idag var jag till Samhalls kontor och lämnade tillbaka arbetskläderna. Efter det följde pappa med mig ner till stan för jag skulle till smycka och köpa en be...

Av Linda - 19 augusti 2015 23:43

Det är stjärnklart ikväll.. det tycker jag om, det är vackert och rogivande på något sätt.. och att se månens klara ljus.. Det enda som behövs då är en ödslig landsväg utan gatljus.. Finns inget bättre än det <3 (kanske med trevligt sällskap då) ...

Av Linda - 18 augusti 2015 15:13

Jahapp men det var ju ingen skräll att det har gått drygt ett år sen jag senast skrev något på det här stället...! Vet inte ens vad jag ska börja med att skriva.. det är ju löjligt! Men något är sig likt, går ut och in ur denna slöja av ångest, e...

Ovido - Quiz & Flashcards