Ninjahug

Alla inlägg under maj 2013

Av Linda - 24 maj 2013 00:36

 




 







    









 








  


I feel like crying.. Over and out.

Av Linda - 23 maj 2013 23:30

Nu är det ganska längesedan jag bloggade.. Orkar inte..

Har haft min lilla kissemiss i 48 dagar nu <3

Jag har fyllt år, yippie.... 


Idag är ingen bra dag.. Det känns som allt som kan gå fel går fel idag (fast så är det väl inte)..

Känner mig tom och så fruktansvärt ensam.. Jag vill bara gråta men det känns som att jag ska gå sönder.

Om 7 dagar ska jag ÄNTLIGEN(!) få komma till min kurator.. Jag vill inte må såhär mer.. Jag vill känna att mitt liv har en mening..

Ni ska veta att det inte är så att jag mår så dåligt att jag vill ta mitt liv eller nåt men det känns inte som att det har någon mening, något värde mer..

Jag har en förmåga att ställa till saker och ting men är inte så duktig på att ställa till rätta igen..


Idag är verkligen en totalt helkass dag..!


Har varit nedstämd hela dagen och vet inte vad jag ska göra för att det ska kännas bättre heller..

Det här med att jobba som konsult är fan skitkämpigt och jag känner att jag inte kommer fixa det! 

Jag har en del saker att ta itu med för att jag ska kunna må bra (eller allafall bättre) igen..


Men en sak är allafall positiv i all den här skiten, jag har sett Fast & Furious 6, den var bra!


Numer går jag hos jobbcoachen två halvdagar i veckan, tisdag och onsdag.


Mitt inlägg blir nog ganska rörigt för att jag är rätt rörig inuti just nu..


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards