Ninjahug

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda - 24 oktober 2011 22:41

Fan asså, längesen jag skrev.. Men det blir så när man inte har någon ork.. Så nu får det bli ett litet nattinlägg ^^

Ärligt.. det är snart halloween, med det så kommer massa fester och på vissa måste man vara utklädd..

Då kommer stressen,, inte krypande direkt,, utan den attackerar all over the place. 

Vad fan ska man vara utklädd till..!?

På en fest så ska man tydligen vara "slampigt" klädd, helt ärligt så vet jag inte vad dom menar men aja..

Men på de andra då??! 

Så nu sitter jag och kollar efter något, men det är bara massa porrigt typ.. hittar inget som skulle passa på ett ställe dit allmänheten kommer!!

Jaja det löser sig säkert..

Jag har köpt massa grejer också,, en tv, mobil till Maria, mobil till mig, mobil till min mamma och lite annat smått och gott :P

 

Over and out

Av Linda - 3 oktober 2011 22:55

Ojoj, vilken helg det blev! :P

Fredag: Jag och Maria klädde upp oss lite och chillade, sen åkte vi bil med en av hennes jättesnälla kompisar; Casanova får vi kalla han.

Vi åkte ett tag, åkte Storfors - Karlskoga - Kristinehamn i 180km/tim.

Lördag: Jag, Maria och en till kompis drog på en hemmafest; jättekul och trevligt där. Massa roliga människor var där!!

Vi skulle ut på krogen, men det kom ett hinder; en kompis mådde dåligt och spydde - hade druckit för mycket,, så jag tog hand om henne istället, och det är en bedrift av mig!

Det var en av tjejerna som hade tappat sin mobil, den hade ramlat isär.. Vi plockade ihop alla delar och jag la ner den i väskan så länge..

Söndag: Min väninna var fruktansvärt bakfull.. Men jag, som den elit jag faktiskt är  *haha host* så klarade jag mig undan det (som oftast) och det är jag jävligt nöjd och självbelåten över!

Gjorde en god gärning *score!*

Fick reda på vems mobilen var och åkte och lämnade tillbaka den, jävligt nöjd över min insatts faktiskt!

Idag ska ju min lilla Maria och hennes småsyskon sova här i kanske en vecka eller så, för min syster ska operera munnen och behöver sen lite tid för att återhämta sig.

Det kommer bli intressant att se hur trötta vi blir på varann..

Usch! Imorn blir det först skola ett tag, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra; men jag tror att jag ska vara med en kompis efter skolan någon gång :)

Fan.. behöver ju göra massa skit.. Skit också!! Aja det löser sig.

Borde börja med att sammanställa portfoli rätt snart också..

Gaah! Det är mycket just nu, men dimman klarnar ju förr eller senare så det löser sig nog.

Ska ta något att äta nu och gå och sova sen.

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards