Ninjahug

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Linda - 5 juli 2011 00:58

Nu är det ett tag sen jag skrev och jag har fått klagomål, så nu är det dags att uppdatera den här. 

                                        

                                           RAWR!!!!!!!  

Hänt sen sist:

Var i Karlstad med pappa, syster och två av hennes tre barn. Vi var på skopunkten och där köpte jag tre par skor; ett par röda ballerinaskor med en liten kilklack, och två par vita högklackade skor - jättefina!

SKOLAVSLUTNING hände där någonstans också!

Var på fest med några kompisar också, vi var på Statt, där det förövrigt var massa studenter, fulla som as och skrek och härjade..!

Var i Torsby över midsommarockså, inte så jävla kul.. Men det var ändå trevligt, jag fick ju träffa min otroligt underbara kusin!

Jag har förlorat en vän också, på grund av att folk i den här stan tror så mycket på vad alla andra säger och då får man ingen chans att förklara hur det egentligen var.. Men jaja det finns fler nycklar i världen.

 

                                           

Min helg var ganska trevlig och händelserik också.

Fredag 1/7: Var med en kompis och vi var ute lite, härjade lite och skratta så vi nästan dog! Sen fick vi för oss att testa att halsa i oss en varsin "rom och cola" och se vad som hände, så vi gick in på The Pub och köpte en varsin sen gick vi ut och härjade lite mer.

Lördag 2/7: En chilldag helt igenom. kom hem vid halv tolv (på förmiddagen) typ.

Tänkte dra ut och dricka lite, öltält och grejer ute på stan, men jag kände inte för det och gick till sängs relativt tidigt, eller nej, egentligen inte..

Söndag 3/7: Fest ute hos en kompis, på landet. Det var mycket folk, bra musik och jag hade jättetrevligt. Tål att göras om.

                                          

Måndag 4/7: Jag var hemma typ halv fyra i morse,, från den där festen. Somnade typ fyra, halv fem eller nåt. Vaknade en gång när klockan var tio över sju, för då kollade jag på klockan. Somnade om och sov till nästan elva. Gick upp, åt frukost och sen bar det iväg mot Örebro. Nu blir det visst ganska sent innan jag går och lägger mig, igen.. inte så jävla rockigt...

                                        

 

Over and out..

Ovido - Quiz & Flashcards