Ninjahug

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Linda - 27 september 2011 19:27

 

Helluw! ^^

Ganska längesedan jag uppdaterade min blogg nu.. Och Maria har skällt på mig för det.

Det har hänt en del sen förra gången. *uppgiven suck*

Helgen för ca. två veckor sedan så var jag och Maria hemma själva hos mig, det skulle komma hit fyra kompisar; men det kom även hit några objudna gäster så det slutade med att vi var elva personer här innan natten och morgonen var i antågande.

Mycket dramatik, tårar, fula ord och aggresionsproblem; det är vanligt i min och Marias närvaro..

Sen så fick man veta att några personer hade lekt rövare i huset, garaget och på gården; och någon hade snott min mobiltelefon!!!! Inte okej!!

Skåpluckor var avryckta och spruckna i fästena upptill; en tavla var nerriven i trappen; även lampskärmen i glas, som hängde i trappen var trasig; garaget var helt vandaliserat i själva carporten..

Har människor gått tillbaka till neandertalarstadiet?

Den helgen var verkligen fylld av avundsjuka, ilska, tårar men även massor med skratt och partyhumör.

Även den gångna helgen var fylld med något liknande, men det är ingen skräll. Och det var inte ens en fest som vi var bjudna på, men vi stog utanför och pratade med folk som var på festen.

Grejen med denna helgen som var, så skulle vi ha varit med några killpolare; så Maria valde att följa med in till stan (hon var hos sin pappa); men dom drog på en fest som vi visste att vi inte skulle få komma på för det var "fullt".

Det råkade ju då gå ut över våra kompisar och det var ju inte deras fel *hosthost*,, för det var ju inte så att dom valde alldeles själva att ens gå dit *sarkasm*,, dom förstog ju inte alls varför vi var sura på dom, men det är ju bara deras problem.

Spärrade för övrigt min mobiltelefon idag.. och hoppas på att den dumme fan som har den, lämnar in den för då kommer jag få reda på det *ler stort och listigt*

Dom där grabbarna som man kallade för vänner förut, ignorerar mig nu.. Är det vad man kallar vänner??

Kan inte ens berätta varför! Är det för att dom är kära (som dom har sagt) och inte vill förstöra vänskapen med varann?? Fånigt.. det är väl inte mitt problem om dom inte kan hantera sina känslor och bete sig som folk..!


Men då kan dom ju för fan berätta det för mig eller?!


Svårare är det väl inte???!


Over and out.







Ovido - Quiz & Flashcards