Ninjahug

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Linda - 1 december 2011 22:24

Happ då var det dags igen *hehe* Blev tvingad under mordhot att uppdatera, så.. *haha*

Idag var det öppet-hus på skolan, åh.. vad kul.. *noooot*

Drev omkring där som en hemlös, ganska kul. Byggläraren konstaterade att jag är morbid, trevligt va? *hahaha*

 

Fredag imorgon då, äntligen! Imorn ska jag träffa min bästa vän, det ska bli kul! Saknar han som fan! Läängtaar!

Men innan det så blir det möte med min kurator. Får se vad vi kommer fram till den här gången. Vi ska försöka hitta ett mönster i mitt märkliga beteende; fast när vi hittat det så är det förmodligen varken märkligt eller mystiskt..?

 

Sen är det ju helg; funderar på att tvinga min mamma att umgås med mig hela helgen; se på film, baka eller något annat mysigt. Annars får jag väl hitta någon kompis som jag kan tvinga till att träffa mig!

 

För övrigt, gott folk, börjar jag så smått att få lite ordning i kaoset som varit. Och ni vet väl hur det är att ha varit väldigt sjuk och sen sakta men säkert bli frisk?

Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards