Ninjahug

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linda - 13 november 2011 14:45

  

Jag tycker inte synd om mig själv, och är heller inte ute efter ert medlidande, men så många gånger har folk klagat på saker jag gör  och jag hade tänkt att ge dom lite klarhet, men det sket sig visst..


Jag mår kanske dåligt, jag kanske har velat ta mitt liv 20 av 24 timmar om dygnet, mitt liv är kanske värdelöst och mina val med det.. Men det finns såna som har det mycket värre än mig så jag har ingen rätt i hela världen att klaga på mitt liv, för jag bor i sverige, jag har tak över huvudet, mat på bordet och människor runt omkring mig.

"Men ändå!" brukar folk säga, dom tycker det är dumt att jag tänker så, "För du har inte haft det lätt i livet.." Nej det är väl sant men det spelar ingen roll.

Jag har blivit behandlad som skit av i stort sett (med få undantag), alla, ända sen jag var liten, det är min uppfostran, vad ska jag göra..?

Jag säger inget om hur dåligt jag har det eller nåt,, men ni ska ju veta att allt jag gör och så jag är, finns det ju en anledning till.. Det kom ju inte bara dit av sig självt.. Vad jag har varit med om genom livet speglar den jag är idag, mitt beteende, mina val, och allt annat.

Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards